Ogólnopolskie Forum Snowboardowe - eXtreme snowboard Team
Forum  Strona Główna
Rejestracja Szukaj FAQ Użytkownicy Grupy Zaloguj
Informacja : Ta strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisywane w Twoim urządzeniu końcowym.
Więcej na temat plików cookies przeczytasz w Polityce Cookies. Rozumiem i akceptuję komunikat dotyczący plików cookies.
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2
IdĄ do strony 1, 2  Następny
Częstotliwość,cennik ostrzenia krawdędzi deski snowboardowej
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Częstotliwość,cennik ostrzenia krawdędzi deski snowboardowej 
Mam pytanko Very Happy
Jak często ostrzycie krawędzie i wogóle jak często powinno się to robić??
A jeszcze jedno sami sobie ostrzycie czy dajecie do serwisów?


_________________
---Snowboard or kobitki that is a question----
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĄ stronę autora Adres AIM
Odpowiedz z cytatem
Post Ostrzenie 
Ja ostrze (a raczej daje do servisu) moja deske gdy mi sie krawędzie stępią Razz A robi to sie wtedy kiedy czujesz ze cie nie trzyma śniegu tak jak powinno przy skrętach (wyrzuca cie itp), albo sprawdzic pacem, przejedz paluchem po krawędzi- jak sie przetniesz znaczy ze krawedzie nie wymagają ostrzenia Razz

Pozdrawiam

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dawno nie ostrzylem, i deska nie trzyma sie lodu zupełnie, przez co w sezonie zaliczylem pare dzwonkow z w/w powodu i pare z innych powodow Very Happy Podpisuje sie pod slowami Arrow @ Radsona.

Koszt ostrzezenia + naprawa slizgu w Krakowie, ok.75zł.


_________________
ibiza | autokary kraków
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĄ stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ja tam bym się chciał nauczyć samemu ostrzyćRazz
Po co wydawać kaske ok 10-15 zł za ostrzenie krawędzi jak moge to inaczej spożytkować.
Pozdro


_________________
---Snowboard or kobitki that is a question----
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĄ stronę autora Adres AIM
Odpowiedz z cytatem
Post  
Wow, gdzie tak niskie ceny Shocked Question



Ostatnio zmieniony przez kondi dnia Sat Nov 20, 2010 7:16 pm, w całości zmieniany 1 raz

_________________
ibiza | autokary kraków
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĄ stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post Hm 
50zł u mnie w Zawierciu kosztuje ostrzenie i woskowanie deski i inne bajery. Full servis Very Happy Myślicie że to drogo czy tanio?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Hm 
w cenie naprawa podwozia Smile Question



Ostatnio zmieniony przez kondi dnia Sat Nov 20, 2010 7:17 pm, w całości zmieniany 1 raz

_________________
ibiza | autokary kraków
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĄ stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
Tak, full servis. Tyle płacił "teść" za naprawe swoich dwóch desek (narty dla nie kapujących Razz)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
To nie drogo (moim zdaniem).



Ostatnio zmieniony przez kondi dnia Sat Nov 20, 2010 7:17 pm, w całości zmieniany 1 raz

_________________
ibiza | autokary kraków
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĄ stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
ja mam nowke deske i sa ostre jak brzytwa Very Happy...ale koszt to chyba kolo 35 zł-ostrzenie...przynajmniej w rąblowie Razz...oczywiscie zamemu mozna sobie naostrzyc ale to chyba z tego co wiem gowno daje Smile..kumpel probował...phi.. Rolling Eyes
Twisted Evil Snowboardzisci rulez! Twisted Evil

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Jezeli chodzi o ostre krawedzie to sprawdzanie palcem nic nie daje... moga byc ostre a w rzeczywistosci bedziesz mial wywinieta krawedz. Palec sie przetnie a deska nie bedzie sie trzymac.
We Wroclawiu calkowity koszt przygotowania deski do sezonu to koszt od 40 do 60 zl
<ostrzenie, pelna regeneracja slizgu i smarowanie>

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
hmmm, ja deske oddalem do serwisu w trakcie trwania 3 sezonu jej uzytkowania... zaplacilem za smarowanie i ostrzenie krawedzie 30 (a to dlatego ze wlascicielem byl koles u ktorego mieszkalem Very Happy ) i cale szczescie ze to zrobilem bo na oblodzeniu wogole przyczepnosci nie mialem... pzdr

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
a ja za ostrzenie i naprawe slizgu nic nie zaplacilem Very Happy
o wybaczcie zaplacilem za paliwo bo musialem deske dostarzczyc do serwisu Very Happy
znajomy ojca ma serwis i ojciec mi zalatwil Very Happy
moze sie bedzie super jezdzilo Very Happy
pozdro...

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
tez tak chce

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ahhhh te znajomości Laughing Laughing Laughing


_________________
ibiza | autokary kraków
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość OdwiedĄ stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2
IdĄ do strony 1, 2  Następny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  


Snowboard Menu
Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl


SnowBoard Forum

Centrum przywitań
eXtreme SnowBoard
SnowBoard Team
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
Deski
Buty
Wiązania
Ciuchy
Akcesoria
Imprezy snowboardowe
Galeria snowboardowa
Giełda
Linkownia
Regulamin forum
WWW & Forum
Polska stoki
Słowacja stoki
Czechy stoki
Austria Włochy Francja stoki
Snowpark
Boardercross
Nauka jazdy
Triki
Chill Out
Gry Snowboardowe
Twoja muzzaa
Filmy

Snowboard Team

Galeria
Snowparki
architektura desek
konstrukcje desek
dobierz deskę
ustawienia
poradnik jibbingu
Austria
Włochy
Francja
Linki
Szkoła
Urazy
Fotografia
Tricki
Filmy
Historia snowboardu
Kamery na stokach
ABC snowboardu
Apteczka
Pozerzy

Przyjaciele

wynajem busów kraków
Majorka
Chorwacja Hvar
Grecja Nei Pori
Korsyka

SErr:128 SErr:128